მეოთხე დღე
მეორე მოდულის მესამე აქტივობაში გავიხსენეთ პროექტის შეფასების ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები და შევიტანეთ გეგმაში. გავეცანით შეფასების ხუთ მიზანს, შევარჩიე ყველა მიზნისთვის შეფასების მეთოდები და ინსტრუმენტები.შევქმენით მოსწავლეთა საჭიროების შესაბამისად ვიცი მინდა ვიცოდე-ვისწავლე დიარგამა. მიზნებიდან გამომდინარე უნდა დავწეროთ აქტივობები.
მესამე დღე
მოვიძიეთ საგნობრივი სტანდარტები,ამოვიწერეთ პროექტის შესაბამისი ინდიკატორები,
მეორე დღე
მოვისმინეთ ერმანეთის იდეები პროექტებთან დაკავშირებით, ვისწავლეთ როგორ შევავსოთ პროექტის სასწავლო გეგმა, ასევე ვისწავლეთ ბუკლეტის შექმნა, როგორ ჩავსვათ სურათები და ტექსტები ბუკლეტში.
მეორე მოდულის მესამე აქტივობაში გავიხსენეთ პროექტის შეფასების ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები და შევიტანეთ გეგმაში. გავეცანით შეფასების ხუთ მიზანს, შევარჩიე ყველა მიზნისთვის შეფასების მეთოდები და ინსტრუმენტები.შევქმენით მოსწავლეთა საჭიროების შესაბამისად ვიცი მინდა ვიცოდე-ვისწავლე დიარგამა. მიზნებიდან გამომდინარე უნდა დავწეროთ აქტივობები.
მესამე დღე
მოვიძიეთ საგნობრივი სტანდარტები,ამოვიწერეთ პროექტის შესაბამისი ინდიკატორები,
დავწერეთ პროექტის მიზნები. გავიხსენეთ ბლუმის ტაქსონომიის დონეები და შესაბამისი ზმნები. გავეცანით ზოგად, თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებს.შევარჩიე ჩემი პროექტისთვის ზოგადი კითხვა.
მეორე დღე
მოვისმინეთ ერმანეთის იდეები პროექტებთან დაკავშირებით, ვისწავლეთ როგორ შევავსოთ პროექტის სასწავლო გეგმა, ასევე ვისწავლეთ ბუკლეტის შექმნა, როგორ ჩავსვათ სურათები და ტექსტები ბუკლეტში.
No comments:
Post a Comment